Blog Adamazralicious Memang Ohsem!!

Gua kan,kalau gua tak berkenan. Gua takkan buat promosi percuma macam ni. Memandangkan gua rasa gua ohsem. Eh, gua rasa blog beliau terlalu ohsem. Gua rasa blog ini patut dihebahkan kepada orang ramai.

Pasal apa ohsem? Pasal gua suka lukisan empunya blog ni. Mohon empunya blog ini senyum sampai ke telinga demi menunjukkan sifat mesra. :)


Yang membuatkan gua rasa lagi ohsem adalah beliau merupakan lulusan Ijazah Sarjana Pengurusan Perniagaan. Ini yang buat gua terkejut.

Gila apa budak Perniagaan pandai melukis? Hal ini membuatkan gua kajet,tergaman dan terpesona. Iya lah. Memandangkan gua pun ada ambil subjek Pengajian Perniagaan tetapi sampai sekarang tak pandai melukis. Hairan betul mak........

Apa pun, nak kenal tuan empunya blog yg ohsem ni. Lu orang kena pergi sendiri. Ada laptop,sendiri mahu ingat laaa...... Jom terjah!

6 comments

Waahh terharunya saya.. Thanks abe mirul.

melukis dari kecik. dari suka-suka jadi terlalu serius utk melukis setiap hari.

Thanks sbb review blog saya :)

Sama-sama.

Wah! Bakat sejak kecil lagi.
Patut la lukisan semuanya cantik.

Dan,sama-sama sekali lagi. :)

kim salam kat dia boleh?? hehehe..

dia memang multi-talented. seme benda bole. hehe

yup... mmg ohsem.. tapi blog ko pon boleh tahan gak keOHSEMan nye...hehehe

jujurnya aku ingatkan perempuan sebab baju hitam tu biasa perempuan guna. ;D


EmoticonEmoticon