Memasak Paha Ayam Bakar Madu Express Kebaboom!


Entah apa mimpi gua petang ni. Balik sekolah. Gua terus pergi dapur. Cari lauk pauk. Tadaaa! Ayam goreng ada,telur dadar ada,sayur pun ada. Gua bukak peti sejuk. Gua nampak paha yang begitu menggiurkan. Memandangkan ayah gua beli ayam sebanyak 2 ekor yang tak habis dimakan.

Maka,gua buat keputusan drastik dengan mengambil 3 ketul paha ayam. Sedikit perencah/serbuk ayam madu yang terletak di dalam peti sejuk.

Gua lantas menyalur paha ayam tersebut dengan perencah itu. Pada pandangan gua,kalau ayam itu masih hidup. Pasti beliau kegelian saat gua menyapu perencah tersebut pada pahanya. Gua tak mampu bayangkan saat beliau klimaks.

Tidak sampai lima minit. Gua terus bakar. Kita bakor je!! Haha!


Apa macam brader? Kejantanan lu ada goyah ke tengok lelaki gua memasak? Oops! Lupa plak,sepatutnya kaum perempuan lah yang goyah. Malu lah lu orang kat gua kalau lu orang tak pandai memasak... Sia-sia je nama perempuan.. Hahaha! - gelak setan.

Lariiii!!!!!

p/s: Nyum! Nyum! Sedapnya.

Nota: Kalau nak cari suami,carilah macam saya. Huahaha!

5 comments

Hui~ Anda telah melangar pantang jgn makan daging banyak2.

Alamak! Kantoi pulak. Kali ni saja Mr.J. Tak tahan tgk paha ayam.. Haha!

Terima kasih. Memandangkan ia dibuat secara cepat maka agak tidak terasa madunya. Hehe!

Terima kasih sudi bertandang. :)

nampak macam sangat sodapp...;D
salam kenal ..
golek2 sampai sini ;d


EmoticonEmoticon