Pinkmarbless - Vlogger Cute & Comel


Hai! Assalamualaikum.

Sepertimana yang korang tahu,makin ramai Vlogger berbakat muncul kat negara aku ni. Maka, orang-orang seperti aku ini akan melayan vide0 mereka yang best-best. Kalau tak best? Kutuk je! Kutuk je! Jangan bakar sudah.

Sebenarnya, agak sakit jiwa juga menunggu video daripada Mat Lufti,mungkin ada exam kot.

Sementara menunggu masuk waktu berbuka, aku cuba untuk menceriakan perut ku ini dengan menonton video di Youtube.  Antaranya video Pinkmarbless. Bagi aku, video dia agak seronok,menghiburkan dan membuat hati berdebar-debar. Mana taknya,apabila dia bercakap. Seolah-olah dia merenung aku dengan matanya yang tajam itu. Serius, aku gugup. Haha.

Yang kat atas,video terbaru Pinkmarbless. Yang kat bawah ni, video dia yang aku suka. Lawak siot bak kata org KL. Mohon jangan jatuh cinta. Oh ya,kalau cute,kita kata cute. Kalau comel, kita kata comel. Keindahan alam,kan? Ahaks.

Oh ya! Sebenarnya, aku lebih suka vlogger Malaysia bercakap bahasa Melayu. Mohon bangga sikit! Haha.. Guna loghat negeri lagi syok daripada speaking,kan? Ok. selamat berbuka semua!!!!!



EmoticonEmoticon