Lagenda 110z Gua Sudah Siap Bro!

Semalam aku tukar bateri yg tak guna air untuk motorsikal lagenda 110z tahun 2008 ini . Lama dah beli motor ni tapi jarang servis.

Seperti yg aku ceritakan semalam, aku dah tukar covetseat yg baru. Lagi menarik!

Lepas dah siap semua. Apa lagi, basuh la . Basuh coverset, tayar dan sebagainya.

Sebenarnya motor aku ni bercalar balar yg amat sangat dek org lain guna. Malas aku nak cerita .

Dulu tahun 2008,2009 aku jaga elok2 motor tapi disebabkan aku kena bersekolah di Kuching, Sarawak maka aku tinggalkan motor aku di kampung. Nokharom.

Aku rasa org lain punya motor cun lagi kot walau beli pada tahun yg sama.

Takpalah. Bab kelajuan pulak, dulu boleh pergi 120kmj dgn enjib standard. Ubah rantai dan spoket je.

Sekarang , dapat 100kmj je. Kalau nasib baik 105kmj. Rilek je motor lain potong. Haha.

Tapi takpalah, bersyukur dgn apa yg ada. Ada duit nanti, kita beli superbike!! Yahoo...

Ke ada yang nak sponser? Yeay ..

psst...motor korang masih ok?


EmoticonEmoticon